Job 8 van 38


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Agent


Functie

Als Customer Service Agent ben je verantwoordelijk voor het vlekkeloos beheer van logistieke diensten voor een of meerdere klanten binnen de farmaceutische/gezondheidszorgsector. In deze rol fungeer je als schakel tussen de klant en interne afdelingen en externe belanghebbenden. Je zorgt ervoor dat de juiste gegevens en planningen beschikbaar zijn voor het inbound, outbound, en value added logistics (VAL) proces in het magazijn, en dat de specifieke afspraken en eisen van de klant worden nageleefd.

Takenpakket:

  • Administratieve verwerking en opvolging van logistieke diensten voor toegewezen klanten;
  • Optreden als eerste operationele contactpersoon voor toegewezen klanten en als schakel tussen klant en interne afdelingen (zoals magazijn, douane, transport, ...);
  • Opvolgen van geïmplementeerde processen en klantgerelateerde werkvoorschriften;
  • Periodieke overleg- en aanpassingsmomenten met de klant;
  • Afhandeling van klachten;
  • Identificeren van potentiële problemen/knelpunten en samen met de klant nadenken over oplossingen;
  • Deelnemen/denken aan optimalisatieprocessen (continuous improvement).

We zijn DSV, wij groeien

DSV is een wereldwijde aanbieder van transport- en logistieke diensten. Met kantoren in meer dan 80 landen en een groeiend netwerk van partners is er geen plek ter wereld die we niet kunnen bereiken via vervoer door de lucht, over zee, per spoor, koerier of over de weg of waar we opslag in magazijnen kunnen aanbieden.

Als Customer Service Agent ben je de onmisbare schakel tussen de klant en ons magazijn." Zegt Sofie De Weirdt, Supervisor Customer Service.

In België werken we vanuit meer dan 18 vestigingen, met meer dan 1.400 collega's. Samen gaan we de uitdaging van een snel veranderende omgeving aan. We nemen snelle beslissingen op elk niveau en combineren ambitie en teamwerk. Zo gaan we vooruit en maken we samen het verschil.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een eerste werkervaring in een administratieve of klantgerichte rol. Kennis of achtergrond binnen de logistieke sector is een pluspunt
  • Je bent klantgericht en beschikt over een een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen
  • Je beschikt over een sterke kennis Nederlands en Engels

Het telt allemaal mee voor deze vacature van Customer Service Agent Solutions in Gent. Verder is het natuurlijk belangrijk dat je je bij ons thuis voelt in ons tof team. Dat zal zeker lukken als je graag doorgaat, lef hebt en mee wil groeien met DSV.

  • Dossiers opvolgen voor: Transit exportgoederen
  • Dossiers opvolgen voor: Transit importgoederen
  • Klanten informeren en adviseren over de formaliteiten voor internationaal goederenverkeer (wettelijke bepalingen, belastingen, waarborgen, ...)
  • Het transport van goederen opvolgen
    De klant informeren over het verloop
    Oplossingen voorstellen bij problemen

Aanbod

Werken bij DSV betekent werken bij één van de topspelers in de logistieke markt. DSV is ondernemend, competitief en wil als organisatie groeien. Daarom zoeken wij mensen die met ons mee willen groeien. Naast een uitdagende baan in een internationale omgeving bieden wij ook:

  • Wij zijn een Scandinavisch bedrijf en dit weerspiegelt zich in onze open communicatie, laagdrempelige benadering, informele werkomgeving, ondernemerschap, en de geboden doorgroeimogelijkheden, zowel nationaal als internationaal.
  • Customer Service bij ons is niet alleen een functie, maar het is ook de ideale instap om ons bedrijf van binnenuit te leren kennen. Naarmate je ervaring opdoet, zijn er mogelijkheden om door te groeien naar functies als Customer Service Specialist of naar andere domeinen zoals operaties, sales, IT, of Freight Forwarding.
  • Je krijgt een vast contract met een mooi pakket extralegale voordelen (groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van 7 euro, ecocheques, fietslease en 30 vakantiedagen).

Solliciteren

Cedric Rogiers
0476886771
cedric.rogiers@dsv.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht